21 September 2010

-tranformasi

hari ini genap 12 hari aku tak update aku punya blog....
entah...beberapa hari ini malaslah pula untuk mengisi ruang-ruang yang ada dengan catatan...
mungkin juga masih dalam mode raya ataupun aku kecewa dengan komen-komen dari kengkawan aku yang baca blog ini....mereka kata aku syok sendiri....
memang aku sebenarnya menulis blog ini untuk diri sendiri,sebab itu penuh dengan gambar aku dan family aku.
tetapi mereka mahukan yang lain...mahukan sudut kehidupan aku yang lain..iaitu sudut humor aku...eh ! aku bukan pelawak lah.....
maaf kawan semua...aku tidak pandai untuk berlawak dengan tulisan...tetapi dengan mulut...lu pikirlah sendiri.]
kepada kengkawan aku.....perlu di ingat aku masih baru dalam bidang penulisan blog ini..masih banyak kelemahan lagi ...oleh itu berikan aku masa...suatu hari nanti aku akan berubah....
sebelum aku berubah....engkau orang kena tahanlah dulu dengan apa yang aku catatkan ini.....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan