03 September 2010

-meja aku...

Selama ini orang selalu complaint pasal meja aku....
complaint sebab bersih dan kemas sangat....macam orang tak buat kerja ( he..he..he...).
so start hari ini aku akan malas hendak mengemas meja aku.....biarkan agak bersepah walaupun aku still tak buat kerja....ha...ha...ha..ha....

telefon tu sebenarnya meja sebelah punya...begitu juga culculator tu....
thermohunter tu aku punya...standby untuk spotcheck temperature kalau ada problem.
destop kena tampal banyak memo...lagi banyak lagi bagus...tetapi jangan tampal no telefon awek plak..

glove-glove yang ada defect tu untuk display je...konon-konon aku ada check lah....

tu shower tu bukan toilet punya ye....
aku pun tak tahu sape punya...dan tak tahu kenapa pulak ada kat meja aku.....
yeh...yeh...yeh....aku dah jadi budak rajin....so tak ada orang akan compalint aku lagi....
next nye increament mest banyak naik punya...hopefuly dapat above 10 %.
ha...ha...ha..ha...ha....



Tiada ulasan:

Catat Ulasan