08 September 2010

-PROTON centre of excellent,Subang Jaya.part 2

Sebab apa aku pergi ke sini?
he..he..he...minggu lepas aku dapat panggilan dari pihak PROTON yang cerita aku hantar kat sana telah memenangi hadiah tempat ke2 sempena ulang tahun PROTON yang ke 25.
he..he...rezeki bagi aku.
terima kasih kepada semua yang vote aku.

ini gambar aku bersama pemenang tempat pertama.
ini pulak gambar solo aku...penuh gaya,mutu dan keunggulan.
senyum meleret dari seorang pemenang walaupun tampak serius....
balik rumah buka bungkusan...pergh...dapat jaket exclusif dari PROTON...boleh aku guna waktu kesejukkan nanti.
Kepada semua di luar sana...masih boleh vote pada cerita aku.moga-moga aku akan dapat grand prize ( hadiah lebih menarik ).
caranya amat mudah...
lepas tu korang semua cari cerita aku dan tanda 'like' banyak-banyak.
semuaga dengan vote korang semua...aku akan menjadi pemenang lagi InsyaAllah.
Alhamdullilah ...walaupun tempat kedua pada undian bulanan.
kalau korang vote aku banyak-banyak mungkin aku akan menggondol hadiah utama...
vote....jangan tak vote....vote bebanyak.......
TERIMA KASIH SEKALI LAGI YANG VOTE AKU....DAN TERIMA KASIH KEPADA PROTON.




Tiada ulasan:

Catat Ulasan