30 September 2010

- sorry lah kawan.

sorry lah kawan semua...
bukan aku tak nak pergi masa reunion SKTDI kat kopitiam Bangi hari itu.
bukan aku kena queen control atau takut dengan bini...
tetapi memang betul-betul aku tak boleh pergi...
lagi pun yang engkau orang buat pada jam sepuluh malam itu kenapa?

kenapa aku tak boleh keluar malam ?

ini kotak cermin mata aku....masih lagi cantik dan tidak ternoda sekalipun...
tetapi lihat isinya dahulu.....
sudah nampak ? terbelah 2.
ini bahagian kiri yang berpower 350...
dan ini pula yang berpower 150....

agak-agak koranglah dengan mata aku yang bionik tu...boleh ke aku drive malam-malam..
jangankan anjing melintas....hantu pun aku tak berapa nak nampak.
so.....jangan marah aku sebab tak hadir hari itu.
next time arrange lah waktu siang....he..he..he..
**ini cermin mata aku yang ke 6 anak aku pecahkan.
so kerana kos yang tinggi maka aku on hold dulu untuk buat yang baru.
moral of the story-
- jangan bagi cermin mata anak buat main.
- simpan cermin mata di tempat yang tinggi.
- makan lobak banyak-banyak untuk kesihatan mata.
- jangan keluar malam....tak elok.



Tiada ulasan:

Catat Ulasan