01 September 2010

-hadiah untuk isteri ku.

18.08.2010 yang lepas adalah hari jadi isteri kesayanganku..hanya ucapan yang mampu ku ucapkan kerana ketika itu minggu yang kurang menggembirakan kami sekeluarga kerana anak bongsu aku demam hampir seminggu.
Oleh itu kami tiada mood untuk menyambutnya dan sekadar ucapan dari aku serta kad ucapan dari anak-anak.
Tetapi hari ini baru ada kesempatan untuk aku mencari hadiah yang diinginkan oleh isteriku iaitu sepasang kasut serta beg tangan jenama Bonia.
Aku pun tak tahu kenapa semenjak dua menjak ni setiap ulang tahun kelahirannya mesti inginkan handbag.2 tahun lepas brand 'Timber' lepas tu setahun yang lalu 'Sembonia' dan kali ini pula kakak kepada 'Sembonia' iaitu 'Bonia'.
Belek punya belek dan hampir satu jam membuat perbandingan dari segi bentuk,design,warna dan pattern,akhirnya hanya satu yang menjadi pilihan.
Harga pun agak berpatutan dan masih ada tersisa wang di dompetku.
He...he..he...he....( gelak ada makna tu.....).
Sebenarnya dalam pemilihan ni aku yang banyak bagi idea....
Susah gak nak membuat pilihan sampai kan salesgirl tu sengih-sengih je tengok aku mengayakan handbag tu depan cermin ( cari yang sesuai ).

Lagi pun warna handbag ni memang sesuai ngan tema / warna baju kami sekeluarga nanti untuk lebaran iaitu warna coklat gold.

Kepada suami-suami di luar tu...tidak salah kalau kita menghargai jasa dan pengorbanan isteri kita dengan mengeluarkan sedikit belanja untuknya.






Tiada ulasan:

Catat Ulasan