26 November 2010

-hati yang panas lagi membara.

Entry aku kali ini bertintakan merah...
kenapa?
merah tanda berani..
tetapi merah juga tanda MARAH.
aku tengah marah yang amat sangat...bengang pun ada.


mana aku tak marah...
adakah aku di tuduh menyalahgunakan company punya internet dengan melayari web-web yang tak sepatutnya.
padahal di dalam report yang aku tulis terang-terang bahawa ketika itu aku tiada di tempat kerja.ialah...kejadian itu berlaku jam sepuluh malam hingga jam 1,padahal ketika itu aku ada kat rumah.
bodoh dan bengong agaknya orang yang tuduh aku itu.
yang dengar pun iayakan je...memang bengong semua tu......
takkan lah aku jam segitu pergi office cuma nak layari internet.kat umah aku pun ada......
yang pasti aku ada alibi dan mereka tiada prima facie ( fuiyo guna bahasa court tu...).
morals of the story-
- lain kali kalau nak menuduh orang check dulu...jangan main tuduh je.
- berdosa tau......he..he..he..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan