03 Disember 2010

-tambah ilmu

hari ini aku add lagi 3 blogger yang aku follow...
rupanya aku ketinggalan yang amat jauh..
jauh di tinggalkan blogger yang berpengalaman walaupun usia masih muda.
aku tertarik dengan link antara blog kulupsakah/cempakaungu/brutalsolo/gedek@blogbeginatforty.
mereka bagai ada chemistri antara satu sama lain walaupun penyampaian jauh berbeda.
kenapa aku follow?
kulupsakah.
aku dah lama follow blogger ni...
pertama aku respeck ngan kehidupan dia..sempoi melayan anak -anak yang amat di sayanginya.
pendiriannya juga menyakinkan walaupun blognya banyak kearah politik.
kartunya?memang amat melucukan penuh ngan sindiran.
cempakaungu?
sama gak....banyak menulis tentang kehidupan seharian yang lebih santai dan bersahaja.
brutalsolo?
memang brutal tapi aku belum melayari lebih lanjut...perlu study lebih tentang gayanya.
gedek?
memang respek ngan blognya yang lain dari yang lain..
aku tak tahu bagaimana dia dapat idea geniusnya itu.

moga aku dapat ilham dari mereka..
walaupun mereka tidak mengenali aku yang masih baru dalam arena ini dan masih mentah dalam menterjemah erti blogger yang sebenarnya.
aku akui blog aku ini sebenarnya blog syok sendiri( ini comment dari kawan-kawan aku sendiri)
tapi aku suka sebenarnya kerana dapat mencoretkan kehidupan sebenar aku dan apa yang terlintas di fikiranku walaupun bagi setengah orang amat membosankan sekali.
namun aku suka ngan stail aku....ha..ha..ha..ha..ini blog aku...suka akulah nak tulis apa..syok sendirike?aku peduli apa.



morals of the story-


- ini blog aku...ikut suka aku ( nampak ego ngan kenyataan ini tapi jujur).
- tak salah terima comment negetif.
- masih perlu banyak lagi menimba dari orang lain.
- kalau tak pandai nak berblog tak payah....buat gelak dan menyampah orang je...
ha..ha..ha..ha..ha..ha...aku suka yang last tu.......itu yang banyak aku terima dari kengkawan aku.walaupun begitu mereka tetap follow....terima kasih.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan