11 November 2010

- pilihlah aku..................

Kepada semua kawan-kawan ( pembaca ) aku di sini ingin meminta jasa baik anda semua untuk mengundi cerita aku mengenai ulang tahun proton yang ke 25.

caranya senang aje -

1- masuk laman web www.proton25years.com.my
2- cari petak yang ada story tu-
- ada 2 ruang - cerita baru dan cerita yang paling di sukai.
3-cari cerita dari aku iaitu 'demi anakku' by mazlan mahmud dari meru.
4-tekan like.
5-tekan aksara yang di bagi.
6-ulang benda dari no 4 dan 5 sehingga jari anda dah letih.


kenapa aku minta bantuan awak semua?

sebab aku pun nak juga menang hadiah...he..he..he...lagipun aku sudah jauh ketinggalan dari pesaing-pesaing aku yang lain.
harap-harap dengan bantuan semua orang aku boleh lah menang.
dan kepada yang vote cerita aku tu ...jasa anda amat di hargai...aku amat berterima kasihlah sangat.








morals of the storry-



1- tolong orang dapat pahala.....oleh itu tolonglah aku vote.
2- aku nak juga hadiah yang di tawarkan.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan