08 Julai 2010

-final world cup 2010

Akhirnya...
Kemuncak yang di tunggu hanya tinggal berapa detik sahaja lagi.
Seperti aku harapkan 2 team yang aku sokong akhirnya dapat ke final world cup 2010.
Siapa yang akan menjadi juara?
Belanda atau Sepanyol ?
Dari segi rentak permainan sepanjang kejohanan kali ini,aku lebih suka memilih Belanda.
Serangan dan tengah lebih teratur dan defender bermain dengan baik.
Persembahan Belanda juga agak konsistent jika di bandingkan dengan Sepanyol.

Sepanyol pada perlawanan pertama memang tiada nasib.Tewas tetapi bangkit pada perlawanan seterusnya.Corak serangan kali ini kurang menjumpai sasaran jika di bandingkan dengan Belanda.
Pilihan aku?


BELANDA 3 - SEPANYOL 1.

Walau bagaimanapun aku harap mereka akan mempamerkan permainan yang menghiburkan.
Selamat berentap....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan