05 April 2011

- Aku kena tipu..............

Anda ada yang senasib dengan aku?? "betul boleh dapat duit" Kata-kata dari kawan aku itu masih teriang-teriang di telinga aku. "pak cik aku sendiri yang menguruskan...gerenti dapat" Kenyakinan itu membuatkan aku percaya...lagipun aku tengah pokai...perlu sangat duit walaupun aku menipu diri sendiri.
Urusan berjalan dengan lancar...invois sudah di keluarkan....

fikiran aku terbayang memegang duit rm 3000 ( rm500 upah untuk agen ).
hari berganti hari....minggu berganti minggu aku masih menunggu.....
bulan berganti bulan.....sah aku kena tipuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu.
Walaupun sudah 10 tahun berlalu aku tak pasti apa nasib duit aku itu.......






morals of the story-



- tak baik menipu kerana mungkin anda juga di tipu.

- tipah tertipu................

Tiada ulasan:

Catat Ulasan