10 Ogos 2010

-tea talk di UNISEL

Pada 05.08.2010 yang lepas aku punya big boss merangkap tuan punya kilang Top Glove Corporation telah di undang khas untuk menyampaikan ucapan di tea talk bertempat di UNISEL Shah Alam.
kata-kata ucapan dari yang berbahagia Tan Sri Lim Wee Chai ( boss aku lah tu ).
antara professor dari UNISEL yang kyusuk mendengar ucapan yang di selang seli dengan lawak...( muka boss aku nampak serius tapi kalau buat lawak kalah Haris Iskander )

tetapi sebelum tu kena tunjuk corporate VCD dulu ( dalamnya ada gambar aku sedang berlakon check temperature ).


ini mendebgar ke terlelap?

gambar sebagai kenangan yang aku lalu kat tempat ni...

dah bagi ucapan kena bagi souviner.....
he...he...

banner kat pintu masuk...

gaya seorang pelajar yang tak layak masuk 'U'.

bersama kengkawan yang lain yang kebanyakkanya lepasan dari 'U'( aku je tak ).

barulah betul pergi UNISEL....beg tu souviner.

berebut keluar nak balik....lebih kurang jam 5.18pm.
lambang UNISEL .....
kena tangkap gambar kat sini baru ada kenangan yang kita pernah pergi kat sini....

lah...cam na gambar ni lambat masuk...
ini masa pendaftaran....


check dulu nama....kalau tak ada boleh balik ye...sebab tempat terhad.
sebelum acara bermula..
baca dulu browser yang di berikan.( betulke benda tu kita panggil browser? ).
belek lagi apa yang patut.....tempat kosong tu untuk V.I.P dari Top Glove corporation.
bukan setakat pelajar UNISEL sahaja yang hadir tetapi dari badan kerajaan yang lain.
masa ni ucapan dari pengacara majlis.....
ini pula ucapan dari Prof Dr Rosti Sarwono ( president and vise cancellar UNISEL )....
siaran untuk TV pun ada tetapi tak tahu dari mana ( jangan Uganda sudah ).
masih mendengar kata-kata aluan dari tuan rumah...
memang banyak ucapan mukadimah dari tuan rumah.....
la....tak habis lagi.....
tanda good menandakan acara dah habis....
selepas tu acara minum-minum teh dan sedikit kuih muih sebelum kita orang bertolak balik...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan