11 Oktober 2010

-bodoh atau prinsip.

aku kalau kenang balik masa lalu ..memang kekadang tindakan aku itu amat bodoh sekali.tetapi kalau di fikirkan sekali aku yakin pada prisip aku walaupun tersiksa.
check bebalik kengkawan aku...kebanyakannya semua menjadi orang yang berjaya.
aku? hanya seorang kuli batak di sebuah kilang yang besar.
adakah aku bodoh kerana membiarkan result STPM aku yg setakat masuk u atau maktab gerenti dapat punya..tetapi mengapa aku pinggirkan?
padahal itu adalah jalan untuk berjaya...kenapa aku memilih jalan yang bertentangan?

prisip apa yang aku pertahankan?
apa?
kalau bisa ku undurkan masa itu terlalu banyak yang perlu aku perbetulkan walaupun aku tahu ia tidak mungkin akan kembali lagi.




moral of the story-
-pikir sebelu buat.
-dah pikir baru buat.
-tak pikir dan buat tanggung lah sendiri...menyesal buat apa?

Tiada ulasan:

Catat Ulasan