12 Oktober 2010

- 1806

aku memang sengaja menantikan blog aku mencapai angka ini.
walaupun blog aku tak berapa menarik kerana tiada isu-isu yang panas cuma catatan keluarga
namun masih mampu menarik pembaca. ( counter bermula 1st of september ).


namun blog aku akan berubah-rubah ( untuk di baiki agar lebih baik penyampaiannya ).
kepada yang sentiasa mengikuti blog ini aku ucapkan terima kasih.( terutama yang menggelar dirinya Hamba Allah ).
aku harap ramai lagi yang sudi mengikuti blog aku ini walaupun catatan kurang menarik kerana aku bukan seorang penulis .aku menulis apa sahaja yang terlintas di fikiran ku tetapi akan mengelakan mencatat sesuatu yang panas ( politik ataupun hiburan ).
moral of the story ( la....ini pun ada moral juga ke ? ).
- kalau tak pandai menulis jangan mulakan blog ( aku peduli apa...bukan kena bayar pun ).
- kalau blog ini tak best jangan mengata kat belakang...tak puas hati boleh comment. ( aku tak marah.....).
- aku mengata sendiri blog aku ni tiada aku kisah...aku peduli apa ( ikut style pak hamid gurkha bercakap )....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan