19 Jun 2010

- MELAKA

Jam 8.45am pada tarikh 13.06.2010 kami memulakan perjalanan meninggalkan rumah tuk menuju destenasi iaitu ke Melaka.
Perjalanan bergerak lancar kerana tiada banyak kenderaan di lebuh raya.
perjalanan yang bermula dari tol setia alam tiada banyak halangan dan kami hanya berenti
untuk merehatkan badan pada satu perhentian sahaja.
pada kelajuan lebih kurang 110 km/jam kami sampai di tol air keruh ketika jam hampir menunjukkan ke angka 11.
destinasi pertama yang aku tuju adalah ke Taman Rama-rama.
anak aku yang sulong ni memang suka dengan ular..so memang excited sangat.
aku ingatkan taman rama-rama ni cuma ada rama-rama je tapi bermacam jenis haiwan ada.
orang umah aku memang takut ngan ular so dia duduk aje kat kawasan burung.aku sahaja yang follow anak-anak.

berbagai jenis burung juga terdapat di kawasan ini.


ini gambar anak aku dengan scorpion.

ini pulak gambar kat dalam taman rama-rama sebelum masuk terowong ke kawasan reptilia.




Tiada ulasan:

Catat Ulasan