20 Jun 2010

-melaka > jusco dan kesesatan.

so dengan confidentnye aku pun start drive keluar dari hotel dalam jam 5.30pm..hala tujuan?menuju ke pusat bandar.tapi kat mana?argh...bawa je keta dan follow signboard.
pusing-pusing dan selepas beberapa kali pusing tempat yang aku nak tuju ( dataran pahlawan ) masih tidak ketemu.
apa yang aku jumpa?
hanya pusat membeli belah jaya jusco...alamak setakat jj kat klang pun ada 2.tetapi sebab ini je yang aku jumpa maka singgahlah sebentar.
masa ni kat hall nye ada pameran bentuk/rupa yang diperbuat dari belon...macam-macam bentuk pun ada.cantik gak.
anak-anak aku pun mengambil kesempatan untuk bergambar sekeping dua.
malas nak beratur untuk masuk..hanya tangkap gambar dari luar garisan merah je..jadilah.daripada tak ada langsung.

gambar ni tak ada kena mengena tetapi tertangkap...
salah satu bentuk yang ada...eh..itu ikan kan?
setelah penat berjalan dan dapatlah sedikit barangan yang di beli kamipun mula lah bergerak keluar.
melaka?ini 1st time aku drive sendiri,biasanya ikut rombongan je.
tahu ke jalan balik?emm...emmm..emmm
pusing punya pusing dan pusing lagi dan dah bertanya sebanyak 4 kali kat orang akhirnya kami berjumpa juga dengan penginapan kami.berapa jam kami sesat?bertolak dari jaya jusco jam 7.20pm dan sampai kat hotel bila mentor 4 sudah bersiaran.agak-agak berapa jam?



Tiada ulasan:

Catat Ulasan