29 Jun 2010

-melaka > berakhirnya sebuah perjalanan

masa tidak mengizinkan lagi..
perjalanan harus di teruskan...
hari semakin petang...
kami harus bergerak keluar...
tetapi sebelum tu kena amik gambar dululah......

ini anak bujang aku dengan topi cowboy nye....
ini satu-satunya anak dara aku....

ini anak aku yang aktif sangat...tak tahu lapar ,penat dan mengantuk...tetapi selalu terlelap dalam kereta.

ini isteri aku dan anak-anak....
aisey man .....kenapa topi anak aku tu...
kena amik lagi sekali ni....
gambar aku?...aku tak suka nak menyuruh orang.
lebih kurang jam 4.30pm kami bergerak keluar dari zoo melaka.
dalam perjalanan masih lagi sempat menyinggah bazar yang terletak tidak jauh dari zoo untuk membeli-belah buat yang terakhir.benda yang wajib di beli adalah belacan.
perjalanan lancar kerana tiada kenderaan yang banyak di jalan raya..
kami berhenti rehat di perhentian seremban untuk mengisi perut yang mula berkeroncong....
allhamdullilah sebelum jam 7 kami telah tiba di rumah dengan selamat.
insyaallah kalau tiada aral melintang bulan 12 nanti mungkin kami akan bercuti lagi...cadangnye ingin ke pulau pangkor.




Tiada ulasan:

Catat Ulasan