16 Januari 2011

- makan ngan family

dah dapat exora bapak aku berkata-kata...
"takkan diam je...moh lah gi makan-makan"
he..he..he..he..
aku gelak je.....


jam 8pm dah sampai pantai jeram...
"ha..apa lagi order jelah"
pergh...sekali sampai...
kerang terbakar...
pari di bakar...
ikan..........( lupa nama ) bakar....
dll.......bannyak kalau nak di taip....he..he...banyak ke malu nak taip?

kue tiew yang hangus dan masin( tertumpah garam agaknye)...dan sedikit hangus.
bermain-main dengan lidi sate setelah isi di sumbat dalam mulut.....

yang hensem pakai cap tu bapak aku dan sebelahnye mak aku.....

ini adik-adik aku ngan anak-anak....
ini budak yang selalu main waktu makan...tak pernah nak serius..sebab tu badan kering je...
ini plak adiknya...peel same je..body pun keringking...tak macam bapaknye ( aku le tu...).
masih lagi bermain dengan makanan.....
tersenyum lebar setelah mee goreng yang di order terlalu masin....( guna air laut kot )...
bapak aku tengah fikir nak order apa lagi untuk tapau.....
gambar blur sikit sebab terkena asap ikan yang terbakar...ha..ha..ha ( padahal tak tahu setting camera ).
masi lagi menunggu ikan bakar yang order tuk kali kedua ( 1st ordernya tinggal tulang )....
ayeen makan ape yeen?
pergi kaunter bil dan bayar.....
bolehlah tahan...
compare ngan kesedapan memang tak berbaloi...tapi okaylah..janji aku dapat belanja family aku.
tapi confirm aku takkan pergi lagi tempat ni...................
morals of the story-
-ada rezeki belanjalah orang...he..he..he..
-tak perlu yang mahal janji ihklas..he..he..juga.
-nak pergi cari tempat yang sedap....he..he..he..lagi.
-he..he..he..he...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan