25 Januari 2011

- kontena

pagi tadi deretan kontena yang parking kat tepi block production kat tempat kerja aku telah mengembaikan memori aku yang semakin usang dalam otak aku.


aku tak pasti apa kegilaan aku masa tu...
memang pantang nampak kontena yang ada...
pasti menjadi mangsa.....

pertama sticker ini....
pasti akan aku cabut dan tampal kat motor aku....
motor aku....he..he..he...sebuah yamaha 70cc.
sticker ni pun menjadi mangsa...
walaupun aku tak tahu madsud lebal ini,,,...yang penting cabut dan tampal.

tetapi sticker ini yang paling susah nak cabut sebab senang terkoyak....kalau dapat memang bertuah.
apa motif aku dan geng aku buat pun tak pasti..
tapi memang syok...cabut dan tampal...
sampai motor dah nampak cam kontena plak...semua sticker kontena ada kat motor aku tu...
tetapi iti dululah....tahun 1989 dahulu..
sekarang tak lagi....he..he..he...
morals of the story-
- memang kerja yang tak berapa bagus.
- kesian tokey kontena tu...sebab kena tampal sticker baru selalu.



Tiada ulasan:

Catat Ulasan