16 Januari 2011

- kemek kereta ku....

on the way pergi jeram tuk makan-makan hujan turun agak lebat...jalan raya yang kering semakin basah...
aku follow kereta adik aku jenis toyota lama...
follow agak rapat...tetiba adik aku brek mengejut.....
DAM!!!!


keluar kete tengok ....alamak...kemek
kete adik aku?
langsung tak terjejas....besi padat apa kete dia ni....

perjalanan harus di teruskan walaupun keteku kemek...makan tetap makan....
nasib baik kemek je.....kalau pecah? hu..hu..hu...
kat tepi pun terkopak...screw semua patah....

kiri dan kana menghadapi nasib yang sama.....


bahagian jaring tu totally scerw patah....

lampu punya bracket hancus...terjulur keluar...nasib baik masih menyala....

upacara membuka telah di mulakan.....
ha..ha..ha..ha...baru betul cam kereta kebal.....

pemasanagn semula sedang di lakukan......
mekanik yang hampir terer...tapi belum cukup terer...ha..ha..ha...

hampir malam baru siap pemasangan screw yang terakhir....
upah?
RM 50.00 je.....ha..ha..ha..ha.....
morals of the story-
- naik kete jangan follow orang depan sangat.
- lain kali jangan cuba sondol belakang toyota...keras gila tu......
- mungkin kete aku merajuk kot.....sebab nak dapat madu.....ha..ha...








Tiada ulasan:

Catat Ulasan