27 April 2010

-masih tak puas hati


aku memang tak puas hati ngan ABP yg baru lalu....memang tak puas hati...cam mana orng still boleh choose ini orang sebagai bintang paling popular?dahlah lagu pun tak ada yang sedap.harap cerita je yang hebat.saingan untuk penyanyi wanita popular hebat2 belaka tapi cam mana dengan saingan yg begitu kuat dia still can dapat lebih 200,000 undian?aku memang betul2 tak puas hati.ada artis yang saingan nye tak kuat dan gerenti dia menang nye...tapi still kalah undian......ape sudah jadi?
punca utama aku tak puas hati ni sebenarnya dekat 60 borang peraduan ABP yang aku hantar dan aku langsung tak tulis pun nama dia yang akan menang paling popular tu...tu yang aku bengang tu..tak dapatlah aku sebiji livina...ha..ha..ha..tension...tapi tak apa tahun depan aku try hantar lagi...kalau tak dapat..aku hantar lagi...hantar dan hantar lagi sampai aku menang.....
Dicatat oleh lans18 di 04:05:00 0 ulasan
Label: memang tak puas hati..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan