29 Mei 2010

-wwe over the limits

wwe pay per view yang terbaru....
mantap kali ni compare ngan extreme rules yang langsung tak extreme.
banyak game-game yang menterujakan aku..
so kat bawah ni sebahagian game yang aku paling syok sekali....

yang atas tu cover dia je.....
kat bawah ni antara game yang paling best.
antara John Cena lawan Batista dalam i quit match.
game ni lawan sampai salah seorang menyebut i quit.....
dan pemenangnya?....
mestilah John Cena....ha..ha...padan muka Batista.

yang aku tunggu-tunggu akhirnya tiba juga.
syok gak aku tengok kepala CM Punk kena gondol ngan Rey bila dia tewas dalam game ni.ReY akhirnya dapat membalas dendam kali ini walaupun kali ini mendapat bantuan dari Kane.tetapi misteri man yang selalu menolong CM Punk masih lagi misteri.

pas tu layan plak Edge melawan Orton.
game ni seri sebab double count out...
tetapi Orton keluar dengan kecederaan di tangan.
Big Show gagal lagi untuk merampas tali pinggang kejuaraan yang di pegang oleh Swagger.
kuat juga mamat ni walaupun badan tak sebesar mana.

pas tu adalah game-game yang lain yang bagi aku biasa-biasa je...
kat ni pun ada game Diva tapi aku forwadkan sebab aku tak nak tengok...aurat...
kalau nak tahu lebih lanjut layarilah wwwe.com/over the limits.
tak de pun dapatkan lah vcd yang berada di pasaran yang original mahupun yang pirete nye...




Tiada ulasan:

Catat Ulasan