26 Mei 2010

-Mastika Jun 2010

MASTIKA bulan Jun sudah ada di pasaran.aku dengan rela hati selalu mempromosi majalah ini walaupun sesen royalti pun aku tak dapat dan majalah ini tidak ada kena mengena dengan aku cuma aku teramat minat ngan majalah ini.

banyak artikel yang menarik pada bulan ini tapi aku tak dapatlah nak preview semua.kalau nak tahu lebih lanjut dapatkan lah majalah ini di pasaran.semoga pengedarannya akan bertambah.jangan asyik nak berkongsi aje..sesekali belilah...tak rugi pun kerana manfaatnya amat besar.
kes buang bayi semakin menjadi-jadi sekarang ni..
kisah di atas adalah dilema seorang anak yang terbuang yang hilang identiti dan tercari-cari siapa sebenarnya dirinya.sebak gak aku baca artikel ini.

aku bengang betul....
betul-betul aku terkena dengan artikel di atas...mengenai Taming Sari..ceh..akhirnya aku terpedaya.kenapa?korang bacalah sendiri.

korang tahu negara Bhutan kat mana?sebelah Tanjung Rambutan?Pakistan?....
tengok 'map' dan carilah sendiri.negara ini jarang expose pada negara luar.tetapi selepas membaca artikel ini aku ingin menjadi penduduk negara tersebut walaupun masih dalam kemunduran.nak tahu kenapa>?baca sendiri nanti korang tahu jawapannya.

anda peminat PUNK?muziknya?kehidupan liarnya?....
bacalah tentang pemain bass kumpulan SEX PISTOL ini....
so...untuk lebih 'clear' lagi...
pergilah segera ke kedai mamak yang berhampiran dan dapatkan segera majalah ini...
MASTIKA tetap no 1 di hati ku.....




Tiada ulasan:

Catat Ulasan