07 Julai 2011

-Top Glove futsal

Sorry dah hampir 2 bulan tak updated blog ini.....bukan sibuk...bukan merajuk ...tetapi dah 2 bulan tak bayar bil....ha..ha..ha..ha....

Ini entry lama tetapi baru sekarang dapat aku upload.

21-05-2011 tarikh yang amat di nantikan semua warga pekerja tempat aku bekerja.
Futsal...tournement yang selalu di nantikan dan mendapat sambutan yang amat menggalakan.
Bertempat di roof futsal kejohanan berlangsung.
Di bawah adalah hadiah yang menjadi rebutan dan juga ada wang tunai.....

ini team aku...namanya DARK RAVEN.....tahun ini team aku mendapat dua ahli baru kerana 2 ahli lama cedera ( satu cedera kaki dan satu lagi tangan ).

aku...yang sebelah itu aril,man,ejal,anih dan sharul.....tidak kelihatan adalah seorang ahli baru ( masih malau-malu ).

ini adalah team aku.....pakai jeans main futsal? baca entry sebelum ini....aku tidak dapat bermain kerana cedera lutut otot telah terkoyak semasa friedly tempoh hari.

ini jersey bungkus nangka ( bebudak ni sengaja nak mengenakan aku dengan beli baju yang sendad untuk aku )

aku hanya menjadi penonton sahaja...hajat di hati hendak bermain..tetapi apakan daya......


Perlawanan berlangsung dengan sengit dan akhirnya team aku mendapat tempat ke tiga.....bolehlah...ada improvedment jika di bandingkan tahun lepas.

gaya resmi DARK RAVEN.


yang lain berpeluh tetapi aku tak...he..he..he...

yang tunjuk tanda bagus adalah ahli lama team aku yang cedera di kaki...dia dah gantung boot dan sekarang sibuk berbasikal.

tahun ini juga tahunterakhir aku terlibat kerana kecederaan kaki aku memaksa aku menggantungkan boot untuk selama-lamanya.

aku berharap team yang aku tubuhkan ini walaupun tanpa aku lagi terus maju di masa hadapan.

GO DARK RAVEN.






morals of the story-


- kena cari hobi/sukan lain.

- dah tua kaki memang dah tak kuat lagi.

- tak berpeluh pun boleh dapat hadiah juga...ha..ha..ha..























1 ulasan: