14 Julai 2011

- 18-06-2011

sepatutnya entry ini aku keluarkan pada tarikh 18-06-2011 sempena hari jadi aku...tetapi apa nak buat internet 2 bulan tak bayar lagipun aku kurang masa untuk melayan / menghadap lap top.





Pada 18.06.1972 di sebuah perkampungan Seting Garden di kampung medan di daerah petaling tepat jam 12.00 tengah hari lahirlah seorang bayi lelaki....iaitu aku.


Pejam celik...pejam celik begitu pantas masa berlalu telah genap 39 tahun umur aku....lagi setahun boleh masuk kelab 40an.


orang cakap kalau budak lahir tengah hari mesti degil.....ish..ish...degil tak aku? ha ha ha ha.



sambutan hari jadi aku adalah sambutan keluarga sahaja.....kami anak beranak sahaja.



adalah sedikit kek strawberry.....



orang rumah tersayang masakkan nasi minyak.....



nasi gorang pun ada.....ini permintaan anak-anak yang nak makan nasi goreng.



ini peberet aku....emping.



kalau menghadap emping satu pinggan habis pun aku tak sedar.




ada gak salad tembikai......amacam?ada keluar air liur?



itu baru sedikit....belum ni lagi....lagi satu peberet aku...daging masak beefstick....perg ! kalau dapat...meleleh air liur...tis..tis..tis...menitik.



ayam goreng pun ada......



ini hadiah dari anak-anak......



bantal upin-ipin tu bukan hadiah ye...cuma back ground je...itu bantal anak aku.






Terima kasih aku ucapkan kepada isteri tersayang dan anak-anak kerana mengingati dan mengadakan sambutan hari jadi tuk aku...he..he..he..terharunya.....


















morals of the story-









- dah nak masuk 40an...dah boleh taubat dah ( kalau sedarlah...he..he..g ).



- ish...ish...dah tua aku rupanya.



- nak kek ke? beli sendiri.





















Tiada ulasan:

Catat Ulasan