07 Julai 2011

- potong...potong...potong....

hari khamis yang indah pada cuti sekolah yang lalu aku ke klinik an-nur,
untuk apa ke sana?
he he he he nak potong...potong...potong....ish ! bukan aku punya lah...tetapi anak aku punya.

muka still maintain tersengih....tak tahu rasa takut langsung.

ini adalah kelengkapan untuk memotong.............

muka masih tersengih cam kerang baru nak busuk.....

masih lagi tersengih walaupun doktor sedang membius anunya........power gak budak ni...kena cucuk bius pun leh tersengih je...


lepas kena bius......masih tersengih menanti doktor untuk potong.....

alat ini di panggil smart clamp....orang cakap cara ini tak berapa bagus.....tak tahulah..kalau tak bagus mesti orang tak buat cara ni....

tetapi mungkin juga sebab aku tengok kat kotak...dah bertahun-tahun lamanya masih tak habis-hbis lagi......

muka selepas sunat......macam tersengik atau tak muka ni????


kalau aku cerita jangan gelak -


apa punya doktor tu...lepas dia potong anu anak aku dia pergi tunjuk kat aku....aku apa lagi....nak pitam....dah lah aku takut darah. ( masa kena potong muka aku tengok lain........)






moral of the story-


- ceh...badan je besar tapi takut darah.

- takut darah belahlah...( ngada-ngada kata orang umah aku ).





Tiada ulasan:

Catat Ulasan